Nursahergun bide İstanbul başakşehir de tam net bı doktor bulsam kadın doğum bölüm için iyi olcak handan tuehan a aldım ama kendisi 3dk nerede ise tututu ultrason yatıp kalktım bir oldu ultrason vermedi elime hızlı hızlı işlem yaptı sanki devler olduğu için mi acil işi oldugundan mi nedir ilk gttim ama moralim bozuldu.bu hastane için iyi bı doktor önerisi veren olsa samimi dürüst iyi bı doktor ona alırım tekrar başakşehir cam sakura devlet hastanesi