Bmoon kız ye bişi olmaz özele gidiyorum bide ben doktorumada sordum abartıya kaçmadan 2 haftada bir ton balığıda yiyebilirsin kelle paçada içebilirsin dedi sadece çorbanın iyi pişmiş olduğundan emin olup için dedi benim söylediğim yer aşırı güzel yapıyor resmen etler ağzımda dağılıyo😅