babyiscoming_ 14-9 a kadar tansiyonlari normal sayıyorlar. Ben hastanede yatarken o civarlarda çıkınca normal diyorlardı ama şu son 3-4 gündür sürekli 14-9 tansiyonlari görüyorum not alıyorum doktora gideceğim bende. Hastaneye yatırdıklarında hep normaldi tansiyonum ilaca baslamadilar bu sebeple, eve gelince yükseliyor özellikle geceleri. Eğer baş ağrısı, bulantı, kusma, görme bozukluğu falan yaşıyorsanız bunlar çok önemli bulgular bildirirsiniz doktorunuza.
Tansiyon cidden çok sinir bozucu bir konu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️