Kızlar selamlar,
38+5 teyim 3 gündür karın ve bel ağrım var arada da regl olacakmış gibi hissediyorum ama nişan gelmesi veya kasılma gibi birşey yok
Arada böyle tansiyonum oynar gibi bi anda aşırı halsizleşiyorum öyle ağrım olduğunda
5 gün önce doktora gittim nst de birşey de çıkmadı
Bide sık sık büyük tuvalete çıkıyorum önceden hemoroid yoktu o da oluştu maalesef :(
Sizde de oldu mu doğumun yaklaştığını mı gösteriyor acaba bunlar? Benzer günlerde olanlar neler yaşıyorsunuz?