Veee 9 ayın sonu bitti 38+4 kendi kararımla sezaryen oldum çok korkarak girdim etrafımın anlattığı hikayelerle resmen vazgeçmenin eşiğindeydim gerçekten o kadar korkulacak bir şey değilmiş ilk gittim kaydımı yaptım nst ye girdim kan verdim ve ameliyata alındım ilk anestenizi yapıyolar belden ve sıfır acı inanın kelebek daha çok ağrıtıyo zaten yapar yapmaz ayaklarınıza sıcak bir su döker gibi oluyo ve 3 4 dk içinde karıncalanma geliyo doktor gelene kadar kontroller oldu bacaklarıma iğne batırdı his edip etmediğimi test edildi saat 9.35 de başladı 10.40 da oğlumun sesini duydum 11.10 da kendim ameliyattan ben çıktım 4 saat hiç bir ley his etmiyorsunuz sonra zaten ağrı kesiciler vuruluyo çok ağrılı zamanlarınızda his ermiyosunuz ilk ayağa kalkmak ve lavaboya gitmek biraz zor oluyor oda normal yani ameliyat oluyoruz sonuçta kesik var bol bol yürüyüş ve kayısı suyu tüketin kayısı suyu tam bir hayat kurtarıcı diye bilirim ben 1 hafta önceden içmeye başladım çok şükğr tuvalette de zorlanmadım sormak istediğin başka bir şey varsa sora bilirsini☺️