Kızlar bir konuda destepe ihtiyacım var daha önce başına gelen oldumu işsizlik maaşı alıyordum işkur yerime bir işe başvurmuş bende hamile oldugum ve gidemeyeceğim için red verdim daha sonra işsizlik maaşı kesilecekler listesine gönderildi diye bir not çıktı aşağıda bunu nasıl düzeltebilirim başına böyle birşey gelen oldumu?