mucizemgelsin61 ayy cok sevindim bizde 3aylık olucaz inşallah 😊 biraz stresli bir dogum sureci oldu benim icin sonrasinda 1 aylık bi küvez sürecimizde oldu ama suan evimizdeyiz iyiyiz şükür bebegim sağ kalp yetmezliği tanısı ile Kardiyoloji takipli olarak cikti kuvezden 2 tane kalp ilaci aliyor suan ama ekosu iyiydi 21 nisanda holter takilacak oda iyi olursa ilaçları azaltmayi deneyecegiz inşallah 😇 doğduğunda baya sikintiliydi 4 kalp ilaci + tansiyon ilaci aliyordu kuvezde ve Akcigerleri ,vücudunun gözle gorulur yerleri ,karın boşluğu ,1 yumurtaligi su toplamisti tansiyonu cikiyordu surekli yuksek hayati riski vardi ilk 3 günü atlatırsa hayata tutunabilir belki demisti doktor o 3 gün 3 asır gibi geçti ama rabbim bize bağışladı bin şükür 🙏🏻