6 haftalık gebeyim, ilk gebeliğim, 8 gündür yoğun bir kanamam var ama henüz düşük yapmadım. Dün gece pıhtılı kanama da oldu. Sabah doktora gittim kese yerinde duruyor ama bu durum pek normal değil dedi, riskli gebelik diyor. Progestan kullanıyorum. Başına hiç bu tarzda bir şey gelen var mı ? Çünkü çok endişeleniyorum, ya çocuğum sağlıklı değilse ve bu yüzden bunlar oluyorsa diye.. 😢😢