Adeninannesiseren
25 hafftalık hamileyim ilk kez bu sabah halsiz kırgın bi sekilde uyandım. Boğazım agrıyor. Bademick yok bende ama yinede sismis gibi agrıyor cok halsizim ayrıca. Boğaz enfeksiyonu grip vs ben ilacsız atlatmaya tamamım. Ama bebege bi zarar verir mi hastalıgım onu merak ediyorum. Bebgim boğaz enfeksiyonundan soğuk algınlıgımdan etkilenir mi.?