Elmerrr Sevgili anneler merhaba 3 yaşında bir evladım var çok sık grip oluyor , kreşe gidiyor onun etkisi mi bilmiyorum ama her hafta ateşleniyor doğal çözümü olanlar var mı sürekli ilaç kullanmak da istemiyorum artık
MiracAlpinveUmutunAnnesi Elmerrr Evet okuldan kaynaklı da olabilir. Benim ki de 7 yaşında 4 gündür düşmeyen ateşi var. Hastaneler tıklım tıklım. Heryerde çöm fazla salgın var geçmiş olsun
Gzde_defne Elmerrr instagramdan hastalanmayançocuk sayfasını takip edin.çocugunuza sarımsak bal limon kürü yapın doğal antibiyotik.