EdanurZ
Ben kendisinde takipliydim gebelikten önce inanılmaz iyidir. Sessiz sakin bir doktordur ama bence işinde çok iyi zaten zor randevu bulunan ve çok hastası olan bir doktor. Şehir dışından bile gelenler vardı. Benim çikolata kistim vardı derdime derman oldu sağolsun canım doktorum. Çok da merhametlidir bana üç kere operasyon yaptı anestezi alırken, operasyon sonrasında oda ziyaretinde bile sıcacık gülümsemesiyle destek oldu. Her anlamda iyi bir doktor yani