Betulugi Selam kızlar , çam ve sakurada ikili test yapan var mı? Hangi bölümden alıyorsunuz randevunuzu
MiracAlpinveUmutunAnnesi Betulugi Ben 4lü yaptırdım çam sakura da. Kan testi istiyor kadın doğum doktoruna okdar
HazelSeren Betulugi perinatolojiye alıyosun canım riskli gebelere bakılmaktadır yazıyor sen al onlar taramayı yapıyorlar
Betulugi MiracAlpinveUmutunAnnesi Teşekkür ederim , ikili testi yaptırma konusunda emin değilim ben de , olumsuz durumda strese girmek istemiyorum:(
Betulugi HazelSeren Teşekkür ederim , sadece kandan mı yapıyorlar testi yoksa ultrasonda da bakıyorlar mı detaylı biliyor musunuz 🙈