Aynı şekilde bebeğimin anne karnında nabzı hep yüksekti. 170 üstüne yüksek derler benimkinin 180-190 hatta 200 attığı oluyordu. Zaten riskli bir gebelik olduğum ve bebekte nabız yüksekliği olduğu için biz doğum planını doktorum ile biraz öne çekmiştik riske girmeyelim diye. Neyse bebeğim doğdu kardiyoloji de gördü herhangi bir sorunu yok ama nabzı yine 190-200 atıyor 😬 yapacak bişey bulamadılar çünkü sorun da bulamadılar. Benimde nabzım hep yüksektir bizde genetik sanırım