Talentedmom joie crhome kullanıyorum doğduğundan beri suan 8 Aylik değiştirmeyi düşünüyorum. İlk 6 ay pusetle kullanırken çok rahat ettik ama oturmaya başladı ve oturma ünitesini taktım iki aydır isknce cekiyorum araba katlanınca aşırı yer kaplıyor ve çok ağır oluyor asla bir yere taşınmaz yani kaldırıp arabamın bagajına koymak zor geliyor. Eğer ilk aylar rahat edeyim diye travel alip sonra satip kabin alırım diyorsanız iyi ama eğer tek araba alip buyuyene kadar kullanırım diyorsanız traveldan uzak durun.