Merhaba kızlar
Güzel hamileler 🤰🌺
27 haftalık kız bebeğe hamileyim.
Eşim Doğa ben ise Lina ismini istiyorum.
İkisini de koyalım dedik.
İki isimli olanlarda iki ismiyle birlikte seslenmek gerekiyormuş. Sebebini tam olarak bilmiyorum yanlış bilgi vermek istemiyorum.
İkimizde istediği olsun dedik.
Doğa Lina olursa seslenmesi biraz tuhaf geliyor gibi belki alışmadığımız için 🤭
Sizce bu şekilde olması nasıl durur? Yada isimlerden birini değiştirelim mi.