nisamom_ Asyam2020 ben 9+4 canım hiç belirti yok arada mide bulanıtısı ve sancı gibi ağrılar oluyor onun harici herşey normal 😊
Ozlemdemir Asyam2020 9+5 bizde de peki belirti kalmadı. Bundan öncesinde koku hassasiyeti vardı iştah kaybı vardı
Minikmucizem12 Ozlemdemir bende şu an 8+3 üm yorumunuzu görnce sormak istedım benımde kasık batmam bıde göğüs hassasteyim vardı 8.haftaya geldiğim an benim belirtiler şıp diye kesildi olumsuz bı durum yoktur değil mi sizde görünce normal heralde dedım🥲
Ozlemdemir Minikmucizem12 yoktur diye düşünüyorum çünkü genellikle ilk iki ay oluyor belirtiler üç aya kadar devam eden de var ama
miniminisevgilim Minikmucizem12 ayy şu yorumu görünce öyle içim rahatladı ki aylar önce ki bir yorum ama benim içime su serpildi şuan bu haftalarda ben de aynı dişüncelerdeyim 🥲💘