Elakurtul İdrarda protein +- yazıyor bu ne demek kızlar tehlikeli bişey mi doktoruma yarın gösterilen sonuçları mı araştırdığımda biraz korktum başına gelen var mı nasıl yol izlediniz
myangelson Elakurtul bende öyle yazdığında bir sorun yok demişlerdi anlam verememiştim bende sonucun ne olduğuna 🤷🏻♀️ farklı hastanede bakıldığında direk negatif gözüküyordu
Ozge-bas sonuç pozitif çıkmışsa gebelik zehirlenmesi dediğimiz eklampsi oluşmuş demektir. varsa doktorunuzun numarasına mesaj olarak atın sonuçları şimdiden. - yazıyosa sorun yok