Herkese merhabalar,
32+2 haftalık hamileyim. Tam 5 gün önce vücudumda kaşıntılar başladı. 2.gün doktoruma yazdığımda hemen kan testi vermemi söyledi.
Alt değerim: 64 (referans aralığı: 7-40)
Ast değerim: 43 (referans aralığı: <40)
Safra asidi değerim: 10.5 (en fazla 10 olmalı) çıktı. Değerlerim aşırı yüksek olmamasına rağmen kaşıntılarım günün her saati ağlatacak seviyede.
Doktorum bütün vitaminlerimi kesti ve
Ursactive isimli ilacı kullanmaya başladım bugün 4.günüm. Günde 3 defa kullanıyorum. Sorum şu, bu ilacı kullanıp kaşıntısı geçen/hafifleyen var mı? Eğer varsa ne kadar sürede etki etti. Artık psikolojim ciddi anlamda etkilenmeye başladı. Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.