Derya2025 4 aylık hamileyim hapşurunca karnımda kötü bi acı oluyor normal mi doktora gitmelimiyim? Benim gibi olan var mı ?
newmommmyy2 Derya2025 evet bendede oluyor 24.haftadayım şiddetli hapşurduğum her zaman olur ama kısa sürede geçiyor sizinki eğer uzun sürüyorsa yinede doktorunuza bir sorun bence
Derya2025 newmommmyy2 evet kısa sürede geçiyor ama o süre uzunmuş gibi geliyor 🥹teşekkürler yanitiniz için