elsa35 yoo gayet de halledebiliyorum ben. Hem calismayi seviyorum, zulum gelmiyor yani. Ayrica kadinlar sadece para icin calismiyor ki. Ben hem ise gidiyorum, hem evimin isini, yemegi, temizligi hepsini hallediyorum. Hem pilatesimi yuruyusumu yapiyorum. Arkadaslarimla bulusuyorum, geziyorum. Gayet de mutlu ve enerjik hissediyorum ve kendimi boyle hissetmem bence bebegim icin daha iyi. Asıl tum gun evde yayilip yatsam kendimi hasta ve yatalak ve bicare hissederim ve bu beni daha da yipratir psikolojik olarak. Ciddi bir risk yoksa, doktor kesin yatis vermediyse, ozel bir saglik durumu yoksa neden yatayim ki?