Elizanderin Bu secenekler doktordan doktora degisiyor. Eger suni dogumu hakki ile yaptirabilen bir doktorsa tabimi suni normal dogum en guzeli. Ama maleaef cogu doktor kisa surede basiyor yuksek seviyede agrilari ve bir sure sonra hamile kisi sezeryan olmak icin yalvariyor. Doktorunda isine geliyor hemen sezeryana aliyor. Yani anlicagin doktoruna olan guvenine bagli. Kisiden kisiye, doktordan doktora, hastaneden hastaneye degisiyor bu islemler. ben mesela doktoruma güveniyorum. Suni sanciyi normal seviyede en hafiften vererek baslatiyor ve uzun suren ama dogal akışında ilerleyen dogumlar gerceklestiriyor. O sebeble ben suniyi tercih edicem kendi sancim gelmezse.