Ben 38 deyim, 32 de makat oldu, 34 te başa dönmüştü, 36 da gittiğimde tekrar makat olmuştu ve 2 haftadır değişmedi. Salı günü sezaryen gününü belirleyeceğiz, büyük ihtimalle 21 ine gün alacağız. Dr artık dönmesi zor yeri çok daraldı 39+4 gibi sezaryen yapacağız dedi. En başından beri vajinal istiyordum, hayırlısı böyleymiş 🙏🏻🥲