Mucizem_34 32de yerleşmeye başlamıştı. 35+6ya kadar baş gelişti. 36da birden ters döndü. Çok ağrım oldu zaten bi durum olduğunu anlamıştım o gün kontrolde ayak gelişe döndüğünü söyledi doktorum. Kordon da ayağındaymış sıkıntı olabilir diye hastaneye yatırdı sezeryan olmak için. Ama ben bu arada bi çok egzersiz, sıcak su, ışık vs yaptım. 37.haftada tekrar baş gelişe döndü. 39+4te normal vajinal doğum yaptım