Çok geçmiş olsun umarım bir daha gelmez leke sağlıcakla alın kucağınıza inşallah
Bende de pıhtılaşma var doktor corospin yazdı gebe kalıncada kan sulandırıcı dedi
Şuan corospin kullanıyorum adetım 4 gün gecıktı test yaptım pozitif
Ne zaman doktora gıtmelıyim acaba hemen mi gitmek gerekir yoksa beklesem mi biraz daha