Kubra001111 Kızlar yavaş yavaş alışverişlere başlıyorum e-bebek’te indirim vardı 7 al 5 öde falan onlardan biraz alışveriş yaptım Bir de bu anne yanı parj beşik öneriniz var mi
BabyAta Kubra001111 prego atlanta max alma sakın hatta park yatak hiç alma benim en büyük pişmanlığım
BabyAta Sinem-Ar1 sevmedim bebeğimde sevmedi. Hışır hışır hiç rahat degil anne yanına uyumlu değil yatakla birleşmiyor . İçinden çocuğu çıkarmak zor bel fıtığı garantili
Melo_mom1 Kubra001111 elele nin kendi sayfasina bir bakin şuan indirimde park yataklar gayet uygun yatak da hediye geliyor icinde son 4 gün sanirim bitmesine bende alacagim ☺️