HazelSeren Kızlar burda kadın doğum doktoruna muayene olan var mı ? Ben derya hanıma randevu aldım herkes onu önerdi giden var mı derya hanıma acaba ?
Melossss_ HazelSeren ben fatma Türkan hanıma gidiyorum çok memnunum . Cok bilgili ilgili naif bi insan .Sizi her konuda bilgilendiriyor
HazelSeren Melossss_ 16 ocakta randevum var bilgi aldım doğumla ilgili derya hanıma 35 bin fiyat verdiler sezeryan için muayenesi şuanda sgk gecmıyor dıye 1000 tl anlaşmalar sağlanınca 2000 olur dediler
Rvsn_34 Merhaba ben Tea hanımda takipliydim kendisi çok tatlı bi doktor normal istiyorum diye yanımdaydı ama doğum istediğimiz gibi ilerlemedi sezeryan oldum nöbetçi doktora denk geldim Fatma hocada oldu sezeryanım benim tavsiyem tabikide Tea hocam.