Yektek22 Kızlar son adet tarihim 13 Aralık bat 12 Ocak gecen ay da yalancı pozitif çıktı hafif gölge bu ay beş gün var adetime Nimo diye bir test aldım. Bu şekilde çok hafif görüyor gibiyim sizce var mı yeniden teste gerek var mı yok mu
ozlem_2727 Yektek22 açıkcası ben göremedim ya çok siliktir belki bence az daha bekleyin net görürsünüz daha iyi olur
ilayda-atas Yektek22 Burada bende göremedim ama adet gününe az kalmış bence adet gününün geçmesini bekle o zaman test yaptığında daha net çıkıyor
Yektek22 ozlem_2727 çok hafif gözükmüyor mu resimde ben psikolojik mi görüyorum acaba. Adete beş gün var sizce olsa net mi çıkardı?
Mom6535 Yektek22 görünüyor aslında ama kuruma da olabilir kuzu ben gördüm testlere o kadar bakmaktan mıdır görüyorum ama çok silik 2 gün sonra tekrarla umarım koyulaşır pozitif olur
ozlem_2727 Yektek22 ya böyle ben burdayım diyen bir. Silik çizgi yok aslında bir kaç gün sonra tekrarlayın zaten netleşir var ise inşallah net çizgiyi görürsünüz
Yektek22 Mom6535 evet ben de her ay böyle hayali gormekten çok sıkıldım testte hayali çıkıyor kan veriyorum negatif çok yoruyor bu süreç
Cleanfamilygirl Sena8 ilk tüm sohbetlerin olduğu sayfada sol üstte üç çizgi var orada resim yükle yazıyor sayfaya fotoğrafı yükledikten sonra altında çıkan linki kopyalayıp istediğin yere yapıştırıyorsun
Cleanfamilygirl Yektek22 2 Aralık ama o gün aşırı girip olup serum aldım 3 gün üst üste adetim sadece bir gün sürdü ve bitti ilaçlardan dolayı
ozlem_2727 Yektek22 yani ben çok. Emin değilim ya fotoğrafta değil de gözle daha net. Görülür inşallah gönlünüzden geçen nasip olur