Eminim burada ki her insanın zamanı kısıtlıdır kimimizin bir çocuğu varken bir de gebedir. Burada sorular sorup post açan insanlara yardım olsun diye zamanından kısıp uzun uzun anlatırsın karşı tarafın umurunda dahi olmaz, hiçbirine cevap vermez. Pardon da ne diye soru sorup insanların zamanını çalıyorsunuz ? Bu durum hiç ama hiç hoşuma gitmiyor eğer ki şikayet ya da banlama gibi bir durum varsa artık öyle yapacağım…