bulutcukk_18 ben normalde de pastörize günlük süt kullanıyorum hem içmek hem yoğurt yapmak için. Gebelikte ekstra dikkat edilmesi pastörize olmayan hiçbir süt ürününün kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum. Gebelikte iki doktor değiştirdim ikisi de bu konuda uyarmıştı beni şimdi çocuk doktorumuz da pastörize kullanın diyor. Ama işte farklı görüşte olan doktorlar da oluyor, bişey de diyemiyorum o yüzden. Ben güvenli bulmuyorum köy sütü kullanmayı 🤷🏼♀️