Sevimaltnn Hamilton marka aldım hafif dümdüz bişey çok küçük yer kaplamayan pusetli değil kış bebeği olduğu için puseti elde taşıdık çok çıkmadığımız için 6 aydan sonra normal bu markaya geçiş yapıcaz çok araştırdım bebek arabası pusetli olanlar hep ağır ve ilerde kullanımı çok zor travel sistemlerde aynı şekilde çok ağırlar