1hamle Kızlar dün tahlil vermiştim idrarda glukoz çıktı herhangi bir sıkıntı yaşayan oldu mu bu şekilde olup
Baby_B 1hamle benim 3 aylik sekerim normal,seker yukleme testi sonucum normal Ama saglik ocaginda idrarda seker cikti Kadin dogum doktorum yanlis oldugunu dusunuyor yeniden baska yerde tahlil yaptir dedi
1hamle Baby_B yaa bende medical parkta verdim aslında şimdi açlık tokluk bakıyorum evde kendim normal çıkıyor