Cansu77 evet geçerken hastane kuralları çok katı biz de anlam veremedik öyle olmasına. Benim ilk doğumum koru hastanesinde olmuştu ve gerçekten her imkan vardı odada yani dolap su ısıtıcı vs gibi.
Aslında çalışanlar çok ilgili, hemşireler hasta bakıcılar vs hemen koşup geliyorlar her şeye yardımcı oluyorlar, diyetisyen geliyor emzirme danışmanı çocuk doktoru vs hepsi geliyor baya bilgilendirici konuşmalar da yapıyorlar ama hastane olarak odada sıcak su yok, buzdolabı yok, bir de aşırı bir oda süslemesine izin vermiyolar tercih ediyor musunuz bilmiyorum ben istemediğim için zaten çok önemsemedim ama kapıya isimlik asacaktım mesela ama yasakmış oda numarası bulunan tabelaya asmak zorunda kaldık o da zaten gözükmüyordu bile geri kaldırdık. Balon vs de yasakmış oda içerisinde sadece kapının önüne balon standında kabul ediyoruz dediler bu tarz değişik kurallar var yani