Merryy hemşireye verilecek bi takım koydum yedek olarak 3 tane takım koydum bebeğe 2 battaniye 4-5 çorap bol ağız mendili bez ıslak mendil pişik kremi koydum kendim içinde zorunlu sezeryan olacağım için 2 takım pijama takımı çorap 4 tane alt çamaşır emzirme sütyeni ve atleti terlik göğüs ucu kremi ve pedi depend ve yelek koydum üşürüm belki diye benimde doğum şubatta olacak fazla abartmadan az ve öz koydum