Begonvil15 Annişler selamlar 🌸 10 ocakta ilk muayeneme gideceğim o gün 6+6 oluyorum sata göre. Bebeği görebilir miyim sizce 🙏🏻 Bir de giderken şunu yap dediğiniz bir şey var miiiii
Melike1001 Begonvil15 ben 5+3 te keseyi görüp 7+4 te kalp atışını duymuştum inşallah sizde duyarsınız gittiğinizde ama istersen bir kaç gün daha sonrasına alın randevu o zamanlarda da duyan var ama duymazsan iki hafta beklemen gerekecek he ben kontrole giderken hiç bişey yapmadım 😁
Baby_B Begonvil15 kucuk bir nokta gorunurse o bebek oluyor Gec döllenme falanda olabilir,hemen göremezseniz korkmayin ama normalde 6 haftalikken gorunur
Begonvil15 Melike1001 şehir hastanesine gideceğim istediğim Dr çok yoğun anca bulabildim o tarihe şimdi bu aya bulamayabilirim tekrar randevu 🥲 şansımıza diyelim artık
Rabiul Begonvil15 benim doktorum hep bu şekilde baktı 2-3 muayene de görüş açısı çok iyi oluyor diye bebek daha nokta kadar olduğu için