260814 hic bisey sart degil. Ama once arastır neden yapılıyor diye sonra karar ver. Eger gebelik şekerin varsa be testi yaptırmazsan riskleri kabul ediyormusun? Gebelik şekeri iri bebege, erken doguma, hatta ani bebek olumlerine bile neden olabilir, basite alınabilicek bisey degil. Bende bisey yemedim kilo almadı hamileligimde bence cıkmaz dedim ama cıkdı 🤭