Eda42_ Morcivert5 İlk defa duydum adını goglede yorumlarda ne yazıyor her testi bazıları doğru bazıları yalancı çıkarıyor o yüzden ikinci test her zaman daha iyi olur
Morcivert5 Eda42_ bilmiyorum bende ilk defa duydum akşam nöbetçi eczaneden aldı eşim sadece bu vardı. Akşam yaptım silik çizgi çıktı sabah tekrar yaptım yine silik çizgi çıktı. Bende emin olamadım aşılamamın 14. Günü ama ilk defa bi testte silik çizgi gördüm
Morcivert5 Deletedmom_984 Deletedmom_984  sabah yaptığım test 2 dkda çıktı
Eda42_ Morcivert5 Bugün alırsa pro diye bir marka varmış erken gebelik testi o güvenilir deniyor artimed çok yalancı çıkıyormuş birde başka testi dene ama inşallah vardır
Kzbn-98 Morcivert5 silik çizgi varsa gebelik vardır benimde çok silik çıkmıştı sonuç 37. Haftadayım☺️siz kan verin en net sonuçu o şekilde alırsınız zaten her türlü gebe izlem başlatınca kan almadan başlatmıyorlar en azından kafanızda soru işareti kalmaz
Deletedmom_984 Morcivert5 ben bu testi kullandim canim hic silik cizgi bile vermedi dogrudur insallah koyulasmayi gun gun takip et kan ver hayirli olsun insallah vardir😍🥰
Morcivert5 Deletedmom_984 inşallah ilk defa silik çizgi bile görmek çok mutlu etti yarın kan vericem inşallah doğrudur 🥰
Morcivert5 Kzbn-98 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🫶🏻 yarın vericem kanı inşallah çıkar 🙏 çok sağolun