Ebaki Doktor biraz korkuttu beni. 4 haftalıkmış gebeliğim ultrasona göre. Söyledim ilac kullandigimi doktora kızdı neden bu ilaci vermis bir suru gebelikte kullanilan ilaclar var. Daha once karsilastim genelde bu ilaci kullananlarin bebekleri burun olusmuyor, eklem, kikirdak olusmayabilir, dudak yariklari dedi ben panikledim boyle soyleyince yuzde kac ihtimal dedigimde %3-4 falan dedi bakalim Allaha emanet 10. Haftada kan alarak ozel bakiliyormus belli ucret tutarinda bir hasar var mi yok mu diye