6 aralik son regl tarihim. Reglim bittigi o hafta bebek denemeleri yaptim sonra idrar yolu enfeksiyonu cikti. Ara verdim. Cipro markali ilac kullandim. O zaman kanda beta negatifti. 1 kutu ilac bitirdim. Reglime 4 gun kala o gunu de oyle degerlendirmek istedim. 3 aralıkta regl olmam gerekiyordu. Olmadim ve 4 gun geciktim. Ne regl belirtisi ne kanama ne agri hicbir sey yok. Test yaptim ve kafam asiri karisik.
Bu testim reglim 1 gun geciktiginde yapmistim sabah ilk idrarla

Bunu da bugun yaptim sabah ilk idrarla 4 gun gecikme var.
