caglaoztrk 1 hafta önce alt/72 ast/34 çıktı doktor tüm ilaçlarımı bıraktırdı bol su iç dedi. Bugün yine kan vereceğim düşmediyse nasıl bir yol izleniyor başına gelen var mı? Bazen vücudum çok kaşınıyor sanırım bu değerlerin yüksekliği yapıyormuş
Leoskooo caglaoztrk merhaba benim değerlerim gebeliğin başından beri düşmediği için düzenli olarak açlık safra asidi testi yapıyor doktor. En son kontrole gittiğimde oda yüksek olmadığı için acil doğuma gerek yok demişti. Bende 30 hafta itibari ile hiçbir ilacı kullanmadım. Benim 2 değerde hep 2 katı şeklindeydi.
caglaoztrk Leoskooo yaa öyle mi, ilaç kullanmamaya devam ederse vitamin değerleri çok düşmez mi diye düşünmeden de edemiyorum bakalım sonuçlarımı bekliyorum bende
Leoskooo caglaoztrk bir sorun yaşamadım vitaminlerden kaynaklı biraz kanım düşük onda da doğum öncesi takviye yapıyorlarmış ☺️ bebeğimin kilosuda gayet yerinde bir problem olmadı. Umarım öncesinde müdahale edilmeye gerek kalmadan tam zamanında bebişinizi kucağınıza alırsınız.
caglaoztrk Bbk88 evet bakılıyor diye biliyorum, benim 27.haftamda istedi doktor genel bir tahlil bu değerlerim yüksek çıkınca tekrarladım yine
Bbk88 caglaoztrk caglaoztrk Anladım çok teşekkür ederim,hersey sorunsuz ilerlesin inşallah sizin icin🙏🌸
caglaoztrk bulutcukk_18 yazdığınızı hiç görmedim çok şükür kaşıntılarım geçti ilaç kullanıyorum kan vererek takip edeceğiz değerleri
caglaoztrk Miseyo henüz tahlil vermedim çarşamba günü vereceğim 10 gün içinde sonuçlanıyor o da, kaşıntılarım geçti ilaca devam ediyorum