Sevimaltnn 9 haftalık gebeyim ama bu ara gece lavaboya kalktıktan sonra dönüp duruyorum uyuyamıyorum bugün 4:40 dan beri uyku yok neden bilmiyorun önceden olsa gözümü kapatırı kapatmaz dalardım şimdi olmuyor neden olabilir sizce yaşayan varmı bu durumu
Srp53 Sevimaltnn ilk zamanlar bir de sona yakın oluyor bu çoğu kişide. Hormonal değişimler olabilir. Bazısı da sürekli uyuyor mesela. Ben ilk öğrendiğimde akşam 9u zor ediyordum 7de uyanıyordum. Şimdi 33 haftalık oldum hele son zamanlarda gece yüz kez uyanıp dönüyorum. Tekrar dalıyorum uykuya ama geç oluyor. Saçma sapan bir düzen yani.
Parinas Sevimaltnn bebiş uyanık olunca anneyi uyandırır derler. Bende ilk hamileliğimde saat 5te bi uyanırdım geri asla dalamazdım. Gece de çok zor dalardım. Çocuğum doğdu aynı oldu 😀5 dedin mi ayakta. Siz de tuvalete kalkınca uyanıyor olabilir bebiş ☺️daha çok ufak ama aklıma bu geldi bi tek ☺️
Rabia-T Sevimaltnn 37+5 ten bildiriyorum asla uykum gelmiyor. Yani uyuyorum mesela 12 gibi gece 4 te uyanıyorum. Bugun 3.30 da uyandım ve geri uyuyamadım. Hormonlardan dolayı diyolar ama göz altı kapatıcısı sürmekten yoruldum valla 😄😄
bade25 Sevimaltnn canın ben hamile kaldığımdan beri aynı sabah 8 dedin mi ayaktayım uyuyamıyorum. uyuyabilenlere de çok özeniyorum 😂
Sevimaltnn Srp53 evet son zamanları biliyordum ama şuan başlardayız başkalarına bakıyorum sürekli uyku halinde bende tam tersi valla şaşırıyorum ya insan uyumak istiyor tadını çıkartmak istiyor😁
Sevimaltnn Rabia-T ayy valla annelerin hakkı ödenmez diye boşuna demiyolar valla sağlıkla gelsin inşallah
Vlog1345 33+2 yim. Gece zorla 5 te uyudum 8 de geri uyandım. Uyumak istiyorum ama vücudum izin vermiyor sanki sağa sola bile dönemiyorum
Sevimaltnn Vlog1345 ayy o kadarmı ya bi an önce doğsun istiyo insan ama asıl doğunca başlıyor uykusuzluk 🥹🥹
Btl066611 Sevimaltnn ben 14 haftalık oldum hamileliğimi öğrendim ögreneli gece 4. 5 gibi uyanıyorum ve tekrar uyuyamıyorum hala da devam ediyor