Hil123 Ay Allah korusun, doktorlar bizim kadar duygusal bakamıyor sanırım olaya, hemen olası riskleri sıralıyorlar sadece tıbbi vaka olarak görüyorlar her durumu, o kadar hasta ile her dakika muhatap oldukları için normaldir belki de, aksi halde mesleklerini yapamaz hale gelirler. Siz sakın olumsuzu, kötüyü düşünüp evham yapmayın, ama tedbir de kötü bir şey değil, doktorunuz yatış uygun gördü ise bence yatsaniz daha iyi olurdu.