38 haftalık hamileyim. 30 haftada erken doğum sancılarım başladı sütüm geldi . 8 haftadıe kendi kendine akıyordu. 2 gündür akmıyor ve kollarıma kadar ağrı girdi tüm göğsüm koltuk altım her yerim ağrıyor. Sütümü sağsam sıkıntı olur mu . Bebek ilk içtiğinde tazikli süt gelirse memeyi red eder mi . Süt boşa gitmiş olur mu