Tgb_smh biraz zorlu geçti Perşembe doktor kontrolüne gittim sancılarım başladı doğumhanede çatıya bakıldı 1 cm açılmam vardı eve geldim sıcak duş aldım nişanım geldi sabah 4 gibi sancılarım daha fazla artı 4.30 da hastaneye gittim ve 19.11 de kızımı kucağıma aldım acilmam biraz yavaş ilerliyordu o yüzden biraz uzun sürdü ağrı sancı çok yüksek ama inan kucağına alınca her şey bittiyor lohusalıkta iyi eşimin yardımı olsun annemin yardımı filan çok iyi gidiyoruz bakalım bizim kız biraz çirkef ama o da olacak artık Allah herkese su gibi doğum nasip etsin inşallah kimsenin kucağı boş kalmasın ☺️☺️