hanims haftasonu elimi yakmıştım, bir parmağım hafif iltihaplanıyor gibi. doktoruma yazdım böyle böyle diye, bebeğe bi zararı var mı gibisinden. hametan kullanabilirsin demiş. demek ki güvenli diye düşündüm💗💗