Ara sıra karnımda iç kısmında dalgalanmalar hissediyorum ama bu barsak hareketi mi bebişin hareketlerimi tam çıkaramıyorum. Yani bebek yer değiştirmeden aynı yerden tekmeler mi? Barsak olsa daha içten hissetmem gerekir ama bu daha yüzeysel gibi emin olamadan gün geçiyor 21+2 haftalığız