fatmakyn bende yürürken kasıklarda hissediyorum ya bu beni çok endişelendiriyor. Dr öyle hissetmen imkansız diyor ama. İkinci hamilelik oğlumda doğuma kadar bile öyle hissetmedim ama bunda daha 27. Haftadayim biraz yok yurusem penguen gibi olmaya başlıyorum. İkigun sonra kontrol var bakalım neler diyecek Dr.