2kizannesi- Kızlar bi haftadır falan çikolata yemeye alıştım. Bu kare çikolatalar oluyor Ya onu bölüp bölüp şeker gibi emerek yiyorum. 2 saat sürüyor sürmüyo yani bölüp bölüp yiyorum. Her şeyin fazlası zarar elbette, ne gibi bi zararı olur çok fazla çikolata yemenin acaba ?
Deletedmom128 2kizannesi- İçerisinde kafein var , Bebek için zararlı. Şekerinizi yükseltir bir de kilo alırsınız .