Gamze1_ Merhaba 9 haftalık hamileyim ve doktor bana 36 haftaya kadar asprin icmemi söyledi kan akışı için kullanan varmı
Hmdylvc Gamze1_ ben kullanıyorum İlk hamileliğimde bebeğimde gelişim geriliği vardı. Bebeğe giden damarlarsda daralma olmuş, bebek yeterince senden beslenememis demişti. İkinci hamilelegimde asprin başlattı. Her ihtimale karsi
Edosum Gamze1_ kan pıhtılaşmasi vardır sizde o yüzden doktor aspirin önermiştir aspirin kanı sivilastiriyor
aysegul-2509 Gamze1_ hiçbir yan etkisi yok sadece kan dolaşımını hızlandırıyor.hele doktor söylediyse mutlaka kullan ben kan pıhtılaşması yüzünden 2 bebeğimi kaybettim.hamileyken hem coraspin kullanıyorum hemde kan sulandırıcı iğne kullanıyorum
myavocado Gamze1_ hayır yan etki yaşamadım, doğumdan 10 gün önceye kadar kullanmıştım, 4 ay önce bir problem olmadan doğum yaptım