Nurtanesi89 ah canım okurken gözyaşımı tutamadım. Bende 31+2 haftaligim.
Bebegini insallah sağlıkla kucağına alırsın evinize götürürsün, bebekler güçlü oluyor diyorlar cabuk toparlanır merak etme ❤ kendini üzmemeye çalış ki sütün gelsin ,uyu dinlen bebisi beklerken, bol bol su iç. Dualarim sizinle 🥰