Minikask34 Tabiki doktorun bebeğin gelişimi ve senin durumuna göre o söyler.Bende gebelik şekeri var bebişte biraz iri.
Sezeryan olacağım.37-38 haftalarda alırız muhtemelen demişti doktorm.Henüz net bir tarihim yok ama anne karnında 1 gün bile fazla kalması en sağlıklısı.Olabildiğince geç olsun diyeceğim